Onze werkwijze

Uniek, direct en persoonlijk

Sales Leaders hanteert een persoonlijke, directe en resultaatgericht werkwijze, afgestemd op jouw leerdoel of adviesvraag. Onze aanpak is uniek door onze eigen ontwikkelde trainingsmethode, Circle of Commerce. In vier stappen (bege)leiden we je richting einddoel. Je gaat naar huis met een succesvolle aanpak en tips, toegesneden op jouw doelen.

Vooral praktisch aan de slag

We gaan vooral praktisch aan de slag: logisch nadenken en gewoon dóen. Dit aan de hand van nuttige tips, handvatten en de Circle of Commerce. Wat we van jou vragen: inzet en lef. We zetten je aan het denken en gooien je voor de leeuwen. Maar we beloven je: het resultaat is het waard. Met onze ervaring, persoonlijke werkwijze en unieke methode bieden we je net dat beetje extra dat jou leading in sales maakt!

Circle of Commerce

De Circle of Commerce is een unieke en praktijkgerichte trainingsmethode waarmee we je stapsgewijs naar succes begeleiden. Sales Leaders heeft deze sales- en trainingsmethode ontwikkeld vanuit de praktijk en op basis van jarenlange ervaring in onder meer sales. De methode bestaat uit vier fases waarin jij en de (potentiële) klant centraal staan. We hanteren het stappenplan in onze salestrainingen.

Neem contact op

phone 06 – 30 14 19 37

email info@salesleaders.nl

location_on Dr. Willem Dreessingel 112
6836 CW Arnhem

In 4 stappen naar succes in sales:

Stap 1. Jij
Ga uit van je kennis en kunde en zoek verbinding met de klant.

Stap 2. Verantwoording
Laat de klant zoveel mogelijk vertellen en geef de deal alvast vorm met de juiste vragen.

Stap 3. Conclusie
‘Pak’ de klant op zijn eigen woorden.

Stap 4. Deal
Een logisch voorstel krijgt een logisch vervolg.

Circle of Commerce Trainingen

null
null

Stap 1.

Jij

Het begint bij jezelf. Pas als je in contact staat met jezelf, zelfverzekerd bent en weet wat je te bieden hebt, kom je in verbinding met de klant.

null
null

Stap 2.

Verantwoording

Laat de klant aan het woord en luister: stel de juiste (open) vragen, toon je interesse en vraag door en wees open en eerlijk naar de klant.

null
null

Stap 3.

Conclusie

Geef een duidelijke en commerciële opsomming van de gespreks-onderwerpen uit de vorige fase, check of het juist is en leg je voorstel neer.

null
null

Stap 4.

Deal

Geef een duidelijke en commerciële opsomming van de gespreks-onderwerpen uit de vorige fase, check of het juist is en leg je voorstel neer.

De Circle of Commerce is ontwikkeld door Sales Leaders