De kracht van herhaling!
Om écht te blijven hangen, moet een boodschap meerdere keren aankomen bij de ontvanger. Oftewel, wanneer je wilt dat mensen je boodschap of training onthouden moet je hem herhalen en moet je blijven trainen.
Wees dus niet bang voor de herhaling, want per definitie mag je ervan uitgaan dat de boodschap voor het grootste deel is weggevaagd in het geheugen van de ontvanger. De kunst is om iedere keer een klein deel aan de boodschap toe te voegen.
De beste trainingen hebben één centrale boodschap, die vervolgens wordt uitgelegd in verschillende perspectieven, aandachtspunten, belangen en onderbouwingen. Herhaling is een krachtige techniek om mensen te overtuigen. Herhaling zorgt ervoor dat je een positief gevoel ontwikkelt bij je boodschap.
Geef jezelf voldoende ruimte en tijd om te verbeteren en de training eigen te maken.
Tijd is geld, maar geen tijd kost geld!
Romy van der Velden
Sales Leaders
PS Wil je meer weten over onze trainingen op maat? Bel ons via telefoonnummer 085-018 76 38 of stuur ons een e-mail