Training: Face-to-face acquisitie en relatiebeheer

Resultaat training

Eenmaal bij de klant aan tafel liggen de kansen voor het oprapen. Wij leren je hoe! Met deze training leer je om in korte tijd tot de kern van een gesprek te komen en snel te schakelen naar commerciële kansen. Je leert doeltreffender en commerciëler denken en handelen. Onder andere door goed te luisteren naar de klant. Door het stellen van de juiste vragen word jij een Leader in Sales en stuur je elk gesprek in de richting die jij wilt! Na de training heb je de kracht ervaren van écht luisteren en kun je de vraagtechnieken inzetten voor meer succes bij je klant.

Inhoud training

We leren je in deze training het maximale uit je klant (en jezelf) halen. Een van onze coaches neemt je mee in onze visie op face-to-face acquisitie en relatiebeheer en we gaan (vooral) praktisch aan de slag. Dit doen we aan de hand van de Circle of Commerce, onze unieke werkwijze waarmee je het geleerde direct in de praktijk brengt. Je werkt op een persoonlijke en directe manier snel toe naar resultaat. We zoomen in op inhoudelijke onderwerpen waaronder de kracht van écht luisteren, vraagtechnieken, pitch en afsluittechnieken.

Doelgroep training:

Deze salestraining is onder andere geschikt voor:

  • (Commercieel) medewerkers binnendienst
  • (Commercieel) medewerkers buitendienst
  • (Junior) accountmanagers
  • Salesmanagers
  • Inbound en outbound

Praktische informatie:

Deze training bieden we een-op-een aan, of voor groepen van maximaal zes personen. We verzorgen de training op een locatie naar wens, bij de klant, bij ons op kantoor of op een andere locatie.

Trainingsdata en duur worden eveneens in overleg vastgesteld. Wij geven hierover advies op basis van de businesscase. Gaandeweg het trainingstraject evalueren we de voortgang en wensen. Onze tarieven zijn maatwerk. Wij denken graag mee over de meest passende oplossing voor training & coaching.

Aanpak:

Voordat we met de training starten, brengen we de businesscase in beeld. We geven samen antwoord op onder andere de volgende vragen:

  • Om welke diensten/producten gaat het en wie zijn de (potentiële) klanten?
  • Hoe ziet het huidige verkoopproces eruit en waar liggen kansen voor verbetering?
  • Wat is de (verkoop)doelstelling en aan welk type training/coaching is er behoefte?

Aan de hand van de businesscase bepalen we samen het doel van de training. Vervolgens zoomen we in op de huidige werkwijze en gaan we aan de slag! We gaan een nieuwe en/of verbeterde werkwijze aanmeten die zal zorgen voor betere gesprekken en meer omzet, voor de korte én lange termijn.

Trainer(s):

Onze trainers zijn bewezen specialisten binnen het vak. Hun ervaring, waaronder acquisitie en telefonische acquisitie, accountmanagement en door-to-toor, hebben ze opgebouwd bij gerenommeerde bedrijven en opdrachtgevers zoals ABN AMRO, Flynth en Vodafone. Zie ook Over ons.

Contactgegevens

phone 06 – 30 14 19 37

email info@salesleaders.nl

location_on Dr. Willem Dreessingel 112
6836 CW Arnhem

Neem contact op