Resultaat training
Met deze training leer je om in korte tijd tot de kern van een gesprek te komen en snel te schakelen naar commerciële kansen. Je leert effectiever en commerciëler bellen. Als we goed luisteren naar de klant, dan liggen er veel kansen. Door het stellen van de juiste vragen word jij een Leader in Sales en stuur je elk gesprek in de richting die jij wilt! Na de training heb je de kracht ervaren van écht luisteren en kun je de geleerde en geoefende vraagtechnieken succesvol inzetten.
Inhoud training
We leren je in deze training effectiever en commerciëler bellen. Een van onze coaches neemt je mee in onze visie op klant- en servicegericht telefoneren en we gaan (vooral) praktisch aan de slag. Dit doen we aan de hand van de Circle of Commerce, onze unieke werkwijze waarmee je het geleerde direct in de praktijk brengt. Je werkt op een persoonlijke en directe manier snel toe naar resultaat. Enkele onderwerpen binnen de training Klant- en verkoopgericht telefoneren: de kracht van écht luisteren, vraagtechnieken, belscript, pitch en afsluittechnieken.
Doelgroep training:
Deze salestraining is onder andere geschikt voor:
- (Commerciële) medewerkers binnendienst
- (Commerciële) medewerkers buitendienst
- (Junior) accountmanagers
- Salesmanagers
- Inbound en outbound
Praktische informatie:
Deze training bieden we een-op-een aan, of voor groepen van maximaal zes personen. We geven de training bij voorkeur op locatie (bij de klant) omdat we vaak te maken hebben met systemen die we tijdens de training willen gebruiken, zoals telefoonlijnen, CRM-pakket, enz. Indien we uitsluitend onderling trainen en/of theorie behandelen, dan kan dat uiteraard bij ons op kantoor of op een locatie naar wens.
In overleg bepalen we de trainingsdata en duur. We geven hierover advies op basis van de businesscase. Gaandeweg het trainingstraject evalueren we de voortgang en wensen.
Onze tarieven zijn maatwerk. We denken graag mee over de meest passende oplossing voor training & coaching.
Aanpak:
Voordat we met de training starten, brengen we de businesscase in beeld. We geven samen antwoord op onder andere de volgende vragen:
- Om welke diensten/producten gaat het en wie zijn de (potentiële) klanten?
- Hoe ziet het huidige verkoopproces eruit en waar liggen kansen voor verbetering?
- Wat is de verkoopdoelstelling en aan welk type training/coaching is er behoefte?
Aan de hand van de businesscase bepalen we samen het doel van de training. Vervolgens zoomen we in op de huidige werkwijze en gaan we aan de slag! We gaan een nieuwe en/of verbeterde werkwijze aanmeten die zal zorgen voor betere gesprekken en meer omzet, voor de korte én lange termijn.
Trainer(s):
Onze trainers zijn bewezen specialisten binnen het vak. Hun ervaring, waaronder acquisitie en telefonische acquisitie, accountmanagement en door-to-toor, hebben ze opgebouwd bij gerenommeerde bedrijven en opdrachtgevers zoals ABN AMRO, Flynth en Vodafone. Zie ook Over ons.